پیام شادباش WordPress.com به مناسبت آغاز پنجمین سال فعالیت در کوچه های بیدخت 

anniversary-2x

سالگرد بودنتان با «وُرد پرس. کام» شاد

شما چهار سال پیش در «وُرد پرس. کام» نام نویسی کردید. از اینکه با ما پرواز می کنید سپاسگزاریم. به «وِب نویسی» خوبتان ادامه دهید.

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
تصویر | این نوشته در بدون موضوع ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای

  1. عباس کاخکی :گفت

    سلام و خسته نباشید خدمت حضرتعالی
    آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای جنابعالی دارم این حقیر هم در این مدت از مطالب جالب و جذاب این وبلاگ کمال استفاده را نمودم انشاالله با توان بیشتر و سلامتی کامل پیام ها و مطالب را نشر داده و در اختیار همشهریان عزیز قرار دهید. سپاس بیکران

    • سلام بر شما برادر گرامی و اخوی مکرم. از نظر لطفی که نسبت به حقیر و وبلاگ خودتان دارید بی نهایت سپاسگزارم و از حضور خودتان و خدمت ابوی بزرگوارتان التماس دعا دارم. یا علی.

پاسخی بگذارید

