یاد یاران

بعضی از همشهریان عزیزی که محرّم امسال در جمع ما نبودند. روحشان شاد؛ یادشان گرامی.

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در عکس ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای یاد یاران

  1. عباس کاخکی :گفت

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم
    سپاس فراوان بخاطر زحمات تحسین برنگیز شما
    یاد همه این عزیزان بخیرو جایشان خالی انشاالله روحشان با سرور آزادگان حضرت سیدالشهدا محشور شود. التماس دعا یا حق

    • سلام بر شما. انشاءالله عزاداریها و نوحه خوانیهایتان مقبول حضرت دوست واقع شود. همکاری صمیمانه حضرتعالی با این وبلاگ شایسته ی تقدیر است. متاسفانه از همشهریان عزیز دیگری که در سال گذشته دعوت حق را لبیک گفتند عکسی نداشتم که استفاده کنم. خداوند همه را رحمت کناد. به قول خودتان٬ یا حق، التماس دعا.

پاسخی بگذارید

