یاد یاران/39

حاج امیرقلی سعیدی ( 1311/8/10 – 1394/1/27)، از فقرای قدیمی تهران، که بیش از 60 سال در حسینیه امیر سلیمانی تهران خدمت کرد. روحش شاد.

در سمت چپ عکس زیر، شادروان حاج محمد شفیع نورائی بیدختی نیز دیده می شود.

حاج امیر سعیدی

زنده یاد حاج امیرقلی سعیدی

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در عکس ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای یاد یاران/39

  1. والا سعيدي :گفت

    خداوند اموات شما را هم بيامرزد. من نتيجه حاج امير قلي هستم. او مردي بسيار مهربان بود.

  2. عباس کاخکی :گفت

    با سلام ودرود خدمت حضرتعالی
    هر کس که تماشاگه او گلشن عشق است ***** گلزار جهان در نظرش جز قفسی نیست
    خوشا به حال این خادم سعادتمند که در محضر چهار پیر بزرگوار خدمت کرد و قفس تن را رها و به گلشن عشق پیوست.
    خداوند انشالله به پاس این خدمت ها بهشت برین را بر وی ارزانی بگرداند.
    خدمت بازماندگان و خانواده محترمشان عرض تسلیت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
    از زحمات ونشر مطالب شما استاد عزیز و بزرگوار هم کمال تشکر را دارم. ملتمس دعا.یا حق

    • سلام
      انشاءالله روح شادروان حاج امیر و ارواح همه ی اسیران خاک غریق دریای بیکران رحمت و آمرزش الهی قرار گیرد.
      پایدار باشید جناب آقای کاخکی. التماس دعا.

پاسخی بگذارید

