یاد یاران/33

زنده یادها، بیدختی های عزیز،(از چپ به راست) آقایان حاج محمد نورائی، مأذون محترم اقامه ی نماز جماعت فقرای بیدخت (1295 – 1374)، حاج طاووسعلی مویّدی (1294 – 1383)، حاج حسن صفائی (1300 – 1379).

نورائی، مویّدی، صفائی

زنده یادها (از چپ به راست) حاج محمد نورائی، حاج طاووسعلی مویّدی، حاج حسن صفائی بیدختی

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در عکس ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای یاد یاران/33

  1. عباس کاخکی :گفت

    تاریخ تولد مرحوم مویدی سال 1294 بوده

  2. عباس کاخکی :گفت

    با عرض سلام مجدد خدمت شما:
    در مورد تاریخ فوت مرحوم مویدی از فرزندشان آقا سلیمان سوال کردم گفتند سال 83 بوده با تشکر از شما. یا حق

  3. عباس کاخکی :گفت

    باسلام و عرض ادب خدمت جنابعالی:
    مدتهاست نتوانسته ام سایت رو باز کنم و از مطالب خوب شما استفاده نمایم ولی الحمدلله توفیق نصیبم شد. خداوند انشالله همه ی گذشتگان بویژه آنها که با ما جلیس و همنشین بودندو الان جایشان خالی است مورد رحمت و مغفرت قرار دهد. مخصوصا ماذون محترم مرحوم حاج آقای نورائی و دیگر عزیزان.
    در مورد تاریخ فوت زنده یاد حاج آقای مویدی به نظر بنده خیلی سالها جلوتر بوده و شاید هم بنده اشتباه می کنم. سپاس از شما.یا حق

    • با عرض سلام و وقت بخیر
      انشاءالله خوب و خوش و موفق باشید. بنده هم مدتی بود از نقطه نظرهای خوب و سازنده ی جنابعالی محروم بودم. در مورد تاریخ فوت شادروان مویّدی سعی می کنم پرس و جو کنم. شما هم اگر اطلاع موثقی داشتید، لطف بفرمایید. پیشاپیش تشکر می شود. خدمت ابوی بزرگوارتان سلام برسانید. التماس دعا.

پاسخی بگذارید

