یادی از محرم پارسال

محرم 1435 (1392) بیدخت

مکان: مزار سلطانی بیدخت

(عکس ها از برادر عزیز، عموعلی بیدختی و یک دوست دیگر)

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در عکس ارسال شده و با , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای یادی از محرم پارسال

  1. عباس خاکی بیدختی :گفت

    با سلام
    خدمت همه ئ دوستان عزیز از اینکه این عکس ها رو گذاشتین و بدین وسیله یادی از مرحوم پدرم نمودید از طرف خود و خانواده ام از شما تشکر می کنم.
    ان شاا… خداوند همه ئ رفتگان رو از خوان نعمت ابا عبدا…(ع) متنعم گرداند.

  2. عباس کاخکی :گفت

    همه بار سفر بستند و رفتند / دل ما را زغم خستند و رفتند
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما برادر ایمانی:
    کمال تشکر و قدردانی از طرف خود و نیابتاً از طرف خانواده مرحوم خادمی از شما برادر بزرگوار و همچنین از آقای عمو علی بیدختی را دارم.
    خداوند انشاالله همه این عزیزان را با مولایشان حسین ع و هفتاد ودو تن یاران باوفایش محشور بگرداند و همه رفتگان را مورد رحمت خود قرار
    دهد.
    التماس دعا

    • با سلام
      خداوند همه ي رفتگان را غريق رحمت بي منتهايش بفرمايد. از درگذشتگان پارسال فقط همين عكس ها را داشتم كه برادر عزيزمان با نام عمو علي بيدختي سال گذشته ارسال نمودند.
      از شما برادر عزيز ممنونم و التماس دعا دارم. خدمت ابوي محترم عرض سلام دارم.

پاسخی بگذارید

