مجلس ترحیم در مشهد

بعد از ظهر امروز، دوشنبه 22 اردیبهشت 1393، مجلس ترحیم مولا زاده ی عزیز، جناب هادی تابنده، از طرف فقرای سلسله طریقت نعمت اللهی سلطان علیشاهی گنابادی در مشهد مقدس برگزار گردید.

جناب آقای حاج نظام الدین واعظی، شیخ بزرگوار سلسله، و جنابان آقایان حاج سید احمد جعفری و  حاج عباسعلی کاظمی بیدختی، مأذونین محترم اقامه نماز جماعت فقرای مشهد ، وجناب آقای حاج عبدالله گنجی، مأذون محترم اقامه نماز جماعت فقرای نیشابور در جمع فقرای مشهد در این مراسم حضور داشتند.

(عکس از صفحه فیسبوک برادر محترم آقای عمو علی بیدختی)

مجلس ترحیم آقای هادی تابنده

جناب آقای واعظی در مجلس ترحیم آقای هادی تابنده

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در مناسبت ها, عکس ارسال شده و با , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای مجلس ترحیم در مشهد

  1. عباس کاخکی :گفت

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما.به این بهانه خواستم عرض تسلیت داشته باشم خدمت مولای بزرگوارمان و همه فقرا
    در سمت راست عکس ماذون محترم مشهد جناب آقای حاج سید احمد جعفری حضور دارند.برای ایشان از درگاه خداوند آرزوی شفا و سلامتی کامل را دارم. در سمت چپ
    عکس کنار دست حاج آقای کاظمی ماذون محترم نیشابور جناب آقای عبدالله گنجی فرزند ارجمند شیخ بزرگوار جناب آقای حاج محمود گنجی(حکمت علی) حضور دارند. از درگاه خداون برای مولای عزیزمان و همه مشایخ و فقرا آرزوی سلامتی دارم. یا حق

    • با سلام وعرض تسلیت متقابل
      از بذل توجه و ارائه ی اطلاعات و بر طرف ساختن نقایص کار بی نهایت سپاسگزارم. خدمت پدر بزرگوارتان عرض سلام دارم. التماس دعا.

پاسخی بگذارید

