عکس/83

از راست به چپ(نشسته): آقایان حاج محمد نورائی بیدخت، مهندس عبدالصالح سلطانپور، حاج علی محمد سلطانپور، حضرت آقای رضا علیشاه، جناب آقای حاج محمد خان راستین(درویش رونقعلی).

بیدختی های ایستاده: آقایان مسعود خردمند، حاج محمد حسن کاخکی، حاج سلیمان هاشمی، حاج غلامرضا دهقان، اسماعیل علی اصغری، و …

زمان: سال 1360 خورشیدی.

مکان: اراک. باغ منزل جناب آقای درویش رونقعلی.

حضرت رضا علیشاه و جمعی از فقرا

حضرت رضا علیشاه و جمعی از فقرا

دربارهٔ در کوچه های بیدخت

به عنوان یک بیدختی متولد دهه 1320 خورشیدی سعی دارم خاطرات و دانسته های خود در باره بیدخت چند دهه پیش را بازگو کنم. به عنوان چاشنی، برخی مطالب کوتاه دینی، فرهنگی و ادبی نیز اضافه می کنم. البته عکس های قدیمی نیز جایگاه خاص خود را دارند. همواره نیازمند راهنمائی و همکاری دوستان و همشهریان عزیز هستم؛ انشاءالله دریغ نخواهند ورزید.
این نوشته در عکس ارسال شده و با , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای عکس/83

  1. عباس کاخکی :گفت

    با سلام وخسته نباشید.در این سفرکه با یک تویوتا وانت قرمز رنگ کابین دار قدیمی که به نظرم از حاج سلیمان هاشمی بود
    جملگی عازم سفر شدند، و در رکاب مولاحضرت رضاعلیشاه(طاب ثراه) شهر های مختلفی گشتند.در ادامه ی سفر عکس هایی هم از همدان و مقبره باباطاهر هست که همین افرادی که در عکس فوق هستند حضور دارند.از زحمات و پاسخ حضرت عالی تشکر دارم.یا حق التماس دعا.

    • با عرض سلام. از اطلاعات کاملی که دارید حتماً همین طور است. من همین قدر به یاد دارم که در یک سفر حضرت آقای رضا علیشاه به همدان، اصفهان و شیراز افرادی هم از بیدخت افتخار حضور در خدمت ایشان را داشته اند. از اراک چیزی نشنیده بودم. اگر هم شنیده ام یادم رفته است. هیچ عکسی هم از این سفرها ندیده ام. بازهم از راهنمایی ها و اطلاعات جامعی که در اختیار گذاشتید بسیار سپاسگزارم. التماس دعا.

  2. عباس کاخکی :گفت

    با سلام و خسته نباشید وعرض تسلیت به مناسبت ایام سالگرد رحلت حضرت آقای رضاعلیشاه(طاب ثراه)
    اگر اشتباه نکنم این سفر مربوط به سال 60 و در اراک منزل و باغ مرحوم حاج آقای راستین میباشد و جناب حاج آقای بدیعی با پیرهن صورتی و پشت سر آقای هاشمی چهره نیمرخ مرحوم حبیب الله زمانی و پسرشان حسین زمانی کنار دست آقای دهقان مشاهده می شوند

    • با سلام و تشکر از بذل توجه و راهنمایی شما. آیا مطمئنید که اینجا اراک است؟ راستش من به یاد ندارم که این همه بیدختی به اتفاق رفته باشند اراک. به هرحال اطلاعات جنابعالی در قسمت دیدگاه ها در معرض دید بازدید کنندگان است. باز هم ممنون.

پاسخی بگذارید

